Szał na apaszki

  W tym sezonie apaszki to totalny hit, z którym każdy z nas mógł spotkać się nie raz. Na przykład w sklepie przy półkach z akcesoriami lub na wielu instagramowych kontach. Wplecione we włosy, zastępujące pasek lub te przewiązane przez rączkę od torebki dodają ciekawości całej stylizacji, a także elegancji. Dodatkowo nie musimy ograniczać się wzorem czy kolorami. Im bardziej barwne i nietypowe, tym bardziej oddają oryginalność naszego looku. Poniżej przygotowałam dla Was inspiracje i propozycję sklepów, w których z pewnością znajdziecie coś dla siebie.


18 komentarzy

Dollka | imdollka.pl pisze...

Bardzo podoba mi się wykorzystanie b\czarnej bandany przy torebce! Być może to kiedyś wykorzystam. Ogólnie z apaszek u mnie zdecydowanie bandany wygrywają :D

im-dollka.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Nie mam jeszcze swojej apaszki, więc będę musiała sie w jakąś zaopatrzyć
Pozdrawiam cieplutko
My Blog ♡

exality pisze...

ja nie lubię apaszek, ewentualnie te przy torebce nawet mi się podobają :)
http://www.exality.pl/

Aleks Andra pisze...

No wyglądają mega!

http://live-telepathically.blogspot.com

Anna Labudda pisze...

Nigdy mi się nie podobały apaszki, ale niektóre z powyższych w sumie bym mogła założyć :D
Zapraszam :)
ania-ania3.blogspot.com

Unknown pisze...

Wyglądają ślicznie, ale apaszki to nie mój styl
Zapraszam na mojego bloga ♥
mój BLOG <---klik

Old Memoria pisze...

Nie mam apaszki i raczej nie będę nosić, jednak niektórym osobom w nich naprawdę do twarzy.
Miłego Dnia Kobiet
Pozdrawiam, My blog

RINROE pisze...

Już nie mogę się doczekać tworzenia stylizacji właśnie z wykorzystaniem apaszek i bandamek 🖤 ~RINROE

MrsLola pisze...

apaszki to fajna sprawa, dodają charakteru całej stylizacji:) BLOG - golawskarolina

Anonimowy pisze...

Niestety apaszki nie są w moim stylu. MÓJ BLOG

Anks_blog pisze...

Nie przepadam za apaszkami ale we włosach mi się podobają :)
Mój blog - Klik

Unknown pisze...

Zdecydowanie mi się to podoba i uwielbiam apaszki, potrafią odmienić nawet najprostszą stylizację :)
https://vougetin.blogspot.com/

Paulina Rychlik pisze...

super blog! Moim zdaniem apaszki każdą stylizacje wzbogacą :D
https://paulinarychlik.blogspot.com/

immarta pisze...

Apaszki kojarzą mi się z moim dzieciństwem, hah. Chyba znowu się do nich przekonam :)
MÓJ BLOG

Amsoff pisze...

Genialne są te apaszki. Z przyjemnością bym sobie taką kupiła, ale podejrzewam, że w moim wydaniu to wyglądałabym jak klaun :/

Natka ! pisze...

Uwielbiam apaszki, stanowią one ciekawe urozmaicenie stylizacji :)
Od lat pozostaje wierna wzorzystym wzorom.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

lublins.blogspot.com

xthy pisze...

Podobają mi się tego typu apaszki , ale nie mam jeszcze żadnej ;)
https://xthy.blogspot.com/

Veronica Horan pisze...

Ja już się zaopatrzyłam w swój egzemplarz ze wzorem polka dot!

Mój blog - VESTYLISH

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl