Do września

  Ostatni tydzień oprócz przygotowań do prezentacji z fizyki nie wymagał ode mnie większego wysiłku. Teraz z tygodnia na tydzień będzie jeszcze lżej. Fizyka już poprawiona, a z nauki swój czas poświęcić muszę jedynie niemieckiemu. Po testach gimnazjalnych w szkole nie robimy nic szczególnego, a na pewno nic takiego co by nas zmęczyło. Na lekcje przychodzę na 10, a kończę o 13, nigdy nie było aż tak dobrze. Mam czas na posiedzenie w domu w ulubionej bluzie z kubkiem herbaty i oglądanie na okrągło seriali, ostatnio jest to jedno z moich ulubionych zajęć. Mam czas na spotkania, bez marudzenia "dzisiaj mogę tylko na dwie godzinki, bo mam jutro sprawdzian". Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w tygodniu szkolnym wyskoczyć na miasto. Nie stresuję się, że znienacka zostanę zapytana na lekcji, albo wpadnie mi kiepska ocena. Godziny szkolne ostatnio przepełnione są filmami i próbami do poloneza na zakończenie roku. Dodatkowo pogoda dopisuje, a mnie wielbicielkę opalania słońce zachęca, aby w tym momencie wyjąć leżak i spędzać na nim całe dnie. To wszystko wygląda jak wakacje, którym towarzyszy chodzenie do szkoły. Wreszcie mogę odpocząć, aż do września.


Kurtka - Bershka | Spódnica - Stradivarius | T-shirt - Zara | okulary - FantasEyes | Buty - Zara

15 komentarzy

i'mmarta 0811 pisze...

Ja jeszcze tylko muszę zrobić prezentacje z fizyki i poprawić kartkówki z niemieckiego i polskiego. Reszta już chyba z głowy. Jeszcze tylko próby do poloneza, bo bał tuż tuż :D
MÓJ BLOG

Megly pisze...

Bardzo lubię Takie spódnice.
Pięknie to wygląda.
Kiedyś miałam podobną.
Super!
Pozdrawiam serdecznie! :)

Patrycja Piankowska pisze...

U mnie są również jakieś ostatnie poprawki ocen. Teraz tylko czekać do zakończenia roku szkolnego!

PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

Vicky Sikora pisze...

zazdroszczę już takiego luzu.. u mnie nauczyciele od września zapowiadali że biologia-chemia-matma to praca do końca roku i niestety nie żartowali :') A jeszcze mam inne przedmioty do poprawki... jednym słowem złapię oddech dopiero w wystawienie ocen hah
Ale tobie życzę udanego rozplanowania czasu, żeby go nie zmarnować i cieszyć się ładną pogodą! (oby tylko była)
pozdrowionka,
Mój BLOG

Kingy Biżuteria pisze...

Kurteczka cudna, całość idealna.
Jeśli jesteście miłośniczkami biżuterii tak jak ja, to zapraszam na mój blog o biżuterii http://blog.kingy.pl

Agieszka krześ pisze...

Extra zestaw , super wygladasz ;*
http://xthy.blogspot.com/

AGA-KA pisze...

fajny rockowy zestaw, bardzo mi się podoba. :) zazdroszczę że już wakacje macie :p

Ananas.lover pisze...

Czerwona ramoneska,od jakiegoś czasu bardzo mi się podoba,ale myślę,że nie miałabym ją z czym komponować.Co do bluzki jest super,mam taką samą!<3
wiki (klik)

Zuzanna G pisze...

Od testów również nic nie robię w szkole. Podoba mi się ten luz.
Ślicznie wyglądasz!
MÓJ BLOG

Karina Saktura pisze...

Ale fajne wyglądasz, śliczne zdjęcia!
Mój blog :)

Julia Shkvo pisze...

Great post and photos|look really liked ❤️
I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
Julia Shkvo

27 dress pisze...

red and black, perfect match.
short homecoming dress

Juliaa pisze...

Bardzo podobają mi się te spódnice, ale jakoś nigdy ich nie ubierałam. Ślicznie wyglądasz :) Kurteczka też bardzo mi się podoba :)

http://jyylii.blogspot.com/

hooneyyy pisze...

Świetna stylizacja ;)
mój blog, hooneyyy

Mag's pisze...

Te zdjęcia są śliczne! Wyglądasz pięknie

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2015 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl