Marcowi?



   Hej!
 Czas pędzi coraz to szybciej, a marzec właśnie dobiega końca. Nie za bardzo wiedziałam jak nazwać tą notkę. Ciągle na myśl wpadała mi ta popularna nazwa czyli "Ulubieńcy marca". Nie przepadam za tym tytułem, jest on nudny... wszędzie się powtarza. Nie zaprzeczę, że uwielbiam czytać i oglądać vlogi związane z tym tematem, także ja sama chciałam podzielić się z wami moimi ulubieńcami nazbieranymi przez ten miesiąc (muzyką, kosmetykami i czymś słodkim).


Muzyka/aplikacja
 Na sam początek chciałam wam pokazać moja ulubioną aplikację, której używam już od dłuższego czasu i która pewnie nie jednej osobie jest dobrze znana. Można jej używać na komórce, a także na komputerze. Aplikacja ta całkowicie związana jest z muzyką, dla mnie to już wielki plus, bo kto nie lubi muzyki, ja jeszcze takiej osoby nie poznałam.
Coś podobnego do youtube? Może trochę... ale moim zdaniem o wiele lepsze. Szukasz czegoś konkretnego i już! Wyświetla ci się wiele wyników np:. muzyki relaksującej, którą trudniej jest znaleźć na yt. Możesz stworzyć swoją własną playlistę z dowolnymi piosenkami, udostępniając ją na tablicy dla każdego, lub zamykając dostęp tylko i wyłącznie dla siebie.


 Dzięki SoundCloud znalazłam piosenki odpowiadające mojemu gustowi, a szczególnie spodobały mi się te wykonywane przez Mindy Gledhill. Mogę słuchać ich codziennie, ponieważ maja w sobie wiele radości. Jeśli miałabym wybierać porę dnia na przesłuchanie playlisty z jej piosenkami, byłby to zapewne poranek, właśnie wtedy najczęśćiej je włączam, ponieważ dodają mnóstwo energii na początek dnia. Jedną z piosenek zamieściłam wam na samym początku posta.


Coś pachnącego do rąk
 O co innego może chodzić, jak nie o mydło. Uwielbiam gdy otacza mnie wiele przyjemnych zapachów, szczególnie tych słodkich. Zapach owoców, palących się świeczek, perfum, kwiatów, ciasta... a nawet rąk. Żele antybakteryjne i mydła pewnie nigdy nie byłyby zachęcające do użytku, gdyby nie to, że cudownie pachną. Może nie jest to normalne, ale lubię gdy kończy się mydło do rąk i mogę kupić nowe, o nowym zapachu. Przy ostatnim zakupie wybrałam mango&kokos, jest przepiękny. Możecie go dostać w TKMaxx. Używam go codziennie od miesiąca i z tego co zauważyłam jest go już mniej niż połowa.


Na słodko
 Będąc jakiś czas temu w Kazimierzu, kupiłam karmelki ze względu na ich wygląd. W sklepie cała półka była zastawiona cukierkami, wyglądało to przepysznie. Było ich do koloru do wyboru, no właśnie ja kierowałam się kolorem, nie smakiem. Stwierdziłam, że niebieski będzie ładnie reprezentował się na półce w moim pokoju... Już niedługo pewnie zostanie pusty słoik, bo z tego co się okazało cukierki są przepyszne. Smak jaki ja mam to jagodowy, lecz bardziej bym go opisała jogurtowo jagodowym, chociaż, że w składzie nie ma żadnego jogurtu.


A wy macie swoich faworytów na ten miesiąc? Jeśli tak piszcie w komentarzach, z chęcią się o nich dowiem.

14 komentarzy

Karolina Walicht pisze...

mniam, karmelki! :D
http://luuvmy.blogspot.com/2015/03/co-ostatnio-wpado-w-moje-rece-czyli.html

Miodzia pisze...

świetni ulubieńcy, bardzo fajnie, że kolejny raz nie użyłaś tej nudnej nazwy :D
pozdrawiam :)
Miooodziablog-klik <3

Manio pisze...

Prześliczne zdjęcia *.*
http://mikabloggg.blogspot.com/

hooneyyy pisze...

ciekawi ulubieńcy :p zaciekawiła mnie aplikacja ;p

mój blog, hooneyyy

maddalenamaria pisze...

Ja uwielbiam jak ładnie pachną mi ręce dlatego zawsze mam przy sobie jakiś krem do rąk ;D Moim ulubieńcem w marcu są zdecydowanie książki, codziennie czytałam w tym miesiącu.

http://magdalens-blog.blogspot.com/

Unknown pisze...

Super post rowniez uwielbiam ta,aplilacje !! Obserwuje
oliwialiv.blogspot.com

Paulina Chwiłka pisze...

fajni ulubieńcy :)
pozdrawiamy :*
palaania.blogspot.com

Faith. pisze...

moim ulubieńcem w tym miesiącu był zdecydowanie krem do rąk i paznokci Cztery Pory Roku, super się wchłania, jest mega wydajny, tani (bo za 150 ml zapłaciłam 5zł), ma piękny zapach i jest w każdym rossmannie - serdecznie polecam! :3
zaobserwowałam kochana, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :3
donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

kaarollkaa pisze...

bardzo ciekawy blog :) będę wpadać częściej :)

Julia pisze...

Dzięki za komentarz ;)
Bardzo fajny blog! Fajni ulubieńcy :)

http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

123 pisze...

świetni ulubieńcy :)

ewamaliszewskaoff.blogspot.com

Unknown pisze...

Muszę wypróbowac tę aplikację- koniecznie <3
A takie cukierki są przepyszne <3

Sannness pisze...

Aplikacja wydaje się być ciekawa :3
roxannee-blog.blogspot.com

Karolinetta pisze...

Te cukierki wyglądają przepysznie i aż ma się ochotę jechać po nie do Kazimierza xD dodatkowo jagody, które kocham <3
PS: ja też uwielbiam czytać i oglądać ulubieńców miesięcy

http://life-by-stilinska.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl